
НОВИНИ 2023
ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ закупівлі послуг з охорони Башти №4 Київської фортеці за адресою: м. Київ, вул. Старонаводницька 2 (ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-12-011875-a)
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020р. №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013р. №631 і від 11 жовтня 2016р. №710». 1. Потреба у послузі. З метою не допущення незаконного проникнення на територію об’єкту який є історичною пам’яткою та входить до складної системи укріплень Нової Печерської фортеці та забезпечення охорони шляхом фізичної присутності співробітника охоронної компанії безпосередньо на об’єкті. Предмет закупівлі: Послуги з охорони Башти №4 Київської фортеці за адресою: м. Київ, вул. Старонаводницька 2 Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги Опис окремої частини або частин предмета закупівлі код ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони 2. Опис предмету закупівлі із зазначенням технічних та якісних характеристик комплексного Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі сформовані відповідно до потреб Замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері регулювання охоронної діяльності : Закону України «Про охоронну діяльність», Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності"", Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" та інших законодавчих актів. Послуги з охорони повинні включати:
1 цілодобовий пост охорони (2 особи) , у тому числі святкові та вихідні дні - охорона об’єкту Башта №4 Київської фортеці за адресою: м. Київ, вул. Старонаводницька
2 Строк надання послуг- з 01.05.2023 до -31.12.2023 (орієнтовно 245 діб).
Охорона об’єкта має здійснюватися на посту охорони та маршруту обходу, розташування якого визначеного згідно з план-схемою охоронюваного об’єкта. Запропоновані учасником послуги за своїми властивостями повинні відповідати наступним вимогам: 1. Послуги з охорони полягають у здійсненні учасником комплексу заходів по охороні власності та території замовника, а також забезпеченні охорони власності та особистої безпеки фізичних осіб, які перебувають на території замовника. Охорона власності - діяльність з організації та практичного здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення недоторканності, цілісності будівель, споруд, територій, транспортних засобів, документів та іншого рухомого і нерухомого майна замовника, або фізичних осіб, які перебувають на його території (далі - майно), з метою запобігання та/або недопущення чи припинення безпосередніх посягань на майно, протиправних дій щодо нього, збереження фізичного стану майна, припинення несанкціонованого доступу до нього; Особиста безпека фізичних осіб - діяльність з організації та практичного здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення особистої безпеки, життя та здоров'я фізичних осіб, які перебувають на території замовника, шляхом запобігання або недопущення негативного безпосереднього впливу факторів (діяльності або бездіяльності) протиправного характеру. 2. Завдання та вимоги до надання послуг з охорони об’єкта:
2.1. Здійснювати контроль за цілісністю об’єктів та недоторканістю майна, що знаходиться на їх території, недоторканістю особистої безпеки, життя та здоров'я фізичних осіб, які перебувають на об’єкті.
2.2. Забезпечувати на об’єкті запровадженого замовником пропускний режим.
2.3. Попереджати виникнення конфліктних ситуацій, що створюють загрозу для безпеки об’єкта та фізичних осіб, що знаходяться на них.
2.4. Припиняти правопорушення на об’єкті проти майна, фізичних осіб, порушень режиму роботи об’єкта та/або спеціальної зони їх охорони, шляхом здійснення заходів оперативного реагування.
2.5. Забезпечувати недоторканість місця вчинення протиправних дій на об’єкті до прибуття представників правоохоронних органів. Про порушення цілісності об’єкта та заподіяні збитки учасник сповіщає замовника та чергову частину органу внутрішніх справ. До прибуття представників органів внутрішніх справ учасник забезпечує недоторканість місця події.
2.6 У випадку виникнення надзвичайних ситуацій (обставин) повинні забезпечити можливістю здійснити посилення охорони об’єкта шляхом залучення додатково особи (осіб), яка має право володіння вогнепальною зброєю відповідно до законодавства 2.7 Забезпечити практичну взаємодію в межах законодавства з органами внутрішніх справ щодо припинення правопорушень у місцях несення служби, запобігання розкрадання майна та затримання правопорушників
2.8. Після закінчення робочого дня, пересвідчуватися у тому, що всі відвідувачі (автотранспорт), пропущені через пропускні пункти за разовими перепустками, залишили територію об’єкта, що охороняються.
2.9. Забезпечувати дотримання встановлених правил пожежної безпеки на постах, розміщених на об’єкті, силами своїх постових під час несення ними служби, а у випадку виявлення на об’єкті пожежі або спрацювання охоронно-пожежної сигналізації негайно повідомити про це пожежну частину.
2.10. Приймати під охорону приміщення замовника (в тому числі опечатані (опломбовані), за умови здавання відповідальною особою замовника ключів від таких приміщень та запису у журналі).
2.11. При виявленні працівниками учасника ознак проникнення сторонніх осіб на об’єкти вжити заходів по їх затриманню, здійснювати охорону місця події, а у разі виникнення цих подій у неробочий час чи відносно зачинених відокремлених приміщень (територій), здійснити разом з відповідальною особою замовника повторне закриття об’єктів (приміщення, території). 2.12. Забезпечувати конфіденційність інформації щодо господарської діяльності замовника, оголошеної такою в установленому порядку, відомостей про особисте і сімейне життя працівників замовника, що стали відомі у зв’язку з виконанням зобов’язань, та відомостей про режим охорони об’єкта.
2.13. Негайно у будь-який спосіб повідомляти уповноваженого (-их) представника (-ів) замовника про вчинення протиправних дій щодо майна, фізичних осіб та інших незаконних дій, що мають ознаки злочину, у місцях здійснення заходів охорони.
2.14. При наданні послуг неухильно дотримуватись вимог інструкцій, наданих замовником.
2.15. Не вчиняти дій, що порушують громадський порядок на території об’єкта.
2.16. Дотримуватись вимог техніки безпеки, охорони праці та пожежної безпеки при наданні послуг та перебуванні на території об’єкта.
2.17. Неухильно дотримуватись вимог чинного законодавства України в сфері надання послуг з охорони.
2.18 Перевіряти цілісність об’єктів , що охороняються шляхом проведення обходів території мобільним постом з періодичністю – 1раз на годину про що роблять відповідний запис в «журналі приймання- здавання об’єкта під охорону».
2.19 Повну матеріальну відповідальність та відшкодування збитків Учасника у випадку крадіжки матеріальних цінностей з приміщень, прийнятих під охорону.
3. Забезпечити охорону об'єкта згідно дислокації постів: Послуги з охорони Башти №4 Київської фортеці за адресою: м. Київ, вул. Старонаводницька 2 3. Обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі. Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2023 рік з урахуванням середньої ринкової вартості послуг охорони по місту по місту Києву та періоду надання послуг (з 01.05.2023 по 31.12.2023 всього 245 днів) у сумі 529 200 грн. (з урахуванням ПДВ).
ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ Послуги по благоустрою території музею: покіс трави на земляних валах з вирубкою самосійних кущів (дерев) (під кутом 60 градусів) з умовою вивозу скошеного вул.Госпітальна 16, 18, 24-А, пров.Лабораторний (ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-21-011269-a)
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020р. №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013р. №631 і від 11 жовтня 2016р. №710».
1. Потреба у послузі. На виконання норм Закону України «Про благоустрій населених пунктів»; Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житловокомунального господарства України від 10.04.2006 № 105; інших нормативноправових актів України у сфері благоустрою та зеленого господарства.
2. Опис предмету закупівлі із зазначенням технічних та якісних характеристик Покіс трави на валах Госпітального укріплення (під кутом 60 градусів,довжина вала біля 30 м ) з умовою вивозу скошеного, розчистка території від самосіїв, суцільної порослі кущів та дерев діаметром до 8 см і висотою приблизно 2м. подрібненням та утилізацією. Загальна площа робіт 2,8 гектара. Покіс трави на валах капоніру І полігону Госпітального укріплення Київської фортеці (під кутом 60 градусів, довжина вала біля 20 м), розчистка території від самосіїв, суцільної порослі кущів та дерев діаметром до 8 см і висотою приблизно 2м з подрібненням та утилізацією. Загальна площа робіт 0,87 гектара. На валах трапляються небезпечні ділянки з металево-бетонними конструкціями, та нерівності рельєфу. Послуги з покосу трави надати на вищезазначених об’єктах : двічі на протязі 2023 року, а саме: - травень, липень, серпень жовтень 2023 р Термін надання послуг – 14 днів з дня отримання замовлення Вимоги щодо надання послуг: - Наявність спеціалізованої техніки та персоналу відповідної кваліфікації. - Дотримання природоохоронного законодавства. В ході надання послуг Виконавець повинен використовувати техніку (транспортні засоби тощо) та обладнання (механізми та/або пристрої, та/або прилади, та/або інструменти тощо), технічний стан яких не спричиняють шкоди довкіллю і не забруднюють навколишнє середовище паливно-мастильними матеріалами. Дотримання техніки безпеки та охорони праці. Під час надання послуг слід керуватись правилами охорони праці, що унеможливлюють випадки травмування громадян, пошкодження майна, споруд, будівель, комунікацій, тощо.
3. Обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі. Очікувана вартість закупівлі орієнтовно складає 493 900 грн 00 коп. (чотириста дев’яносто три тисячі дев’ятсот гривень 00 копійок), сформована на підставі комерційних пропозицій учасників ринку та ринкової розцінки вартості 1 га покосу трави на земляних валах з виробкую самосійних кущів з урахуванням матеріалів, ПДВ, інших додаткових витрат згідно технічних вимог та переліку робіт з надання послуг